2012. március 12., hétfő

Szabadnapos szülők


Kimenőt kaptunk, műszakot vállalt az anyósom. Születése óta először kicsit kivonultunk Rozi látószögéből.

Édes kimenő volt. Már nagyon kellet, járt egy kis idő csak ketten. Még lelkiismeret furdalásom is volt, amiért ennyire ment ez az andalgás és ilyen jól éreztem magam Rozi nélkül. De ettem egy hatalmas fagylalt kelyhet a Cool-ban. :-) Már a tejszínhabbal tele lettem, pedig olyan nagyágyúk voltak előttem, mint az extra csoki, a sajttorta és a meggyes-mákos-marcipános gombócok. Legyűrtem. 

Aztán sétáltunk egyet és valahogy, teljesen véletlenül a Csarnokban kötöttünk ki a Vámház körúton. Vetünk házi rétest, túrósat és almásat, orosz kenyeret és sajtos pogácsát.

Komoly fenyegetést kaptunk, hogy legközelebb hosszabb időre is elzavar minket az anyósom.



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...