2013. szeptember 17., kedd

Tükörtojás másképpen :-)


Legalább is itt, ma reggel nálunk így nézett ki. Van olyan, amikor kell egy kis firnyák, hogy beinduljanak a dolgok. A ma reggel ez a pont volt. A gyereklány orra meglevesedett, amivel egyenesen arányosan és drámaian elfogyott az éjszakai alvás mennyisége. Rozi étvágya is, érthetően... Két sovány éjszaka után (na jó, volt nettó 3.5 óra alvás/éj...) viszont inkább jó pofát vágtunk az egészhez. Az ocsmány idő sem érdekelt. 


A reggeli


Hozzávalók:

2 egész tojás
3 ek. olívaolaj
4 vékony szelet póréhagyma (tegnap este krémleves volt vacsorára, maradt fél szál)
1 kis szem piros paradicsom
4 db kicsi sárga paradicsom (villanykörte alakú :-P)
rozskenyér
1 kápia paprika

A paprikát és a paradicsomokat megmostam. A póréhagyma zöld végéből vágtam 4 vékony szeletet. Két sárga paradicsom alját levágtam, ez lett később a tükörtojás pofázmány orra. Felszeleteltem a kápiát, 2 szájat vágtam. Cikkekre vágtam a piros paradicsomot és a paprikákkal együtt egy kis tányérra tettem. 

Egy serpenyőben olívaolajat forrósítottam. Beleütöttem a két tojást, majd amikor már kapott az aljuk egy kis színt, egy pillanatra átfordítottam a másik oldalukra mindkettőt, hogy a sárgáján legyen egy védőburok. Tányérra tettem a tükörtojásokat és jött a sminkelés. A póréhagyma lett a szem, a sárga paradicsom az orr, a kápia a száj. Friss rozskenyérrel és kaukázusi kefirrel ettük.

Rozi az utolsó morzsát is kicsipegette a tányérjából. Well done Mammy! :-P



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...