2013. augusztus 12., hétfő

Smoothie


Gyors. Egyszerű. Finom. A gyereklány meg vedelte. Az utóbbi hetek hústúladagolása után ettől a cucctól sokkot kapott a szervezetem. Nem értette, mi ez a könnyű valami.

Egy kis szakirodalom, ha valakit érdekel... - http://en.wikipedia.org/wiki/Smoothie

Gyümölcsből, zöldségből pillanatok alatt összerakható. Az édesítés, fűszerezés meg csak ízlés kérdése. És most íme, ahogyan ma én csináltam.


Smoothie


Hozzávalók (amit most használtam):

2 db őszibarack
1 db körte
negyed sárgadinnye
1,5 dl almalé
méz ízlés szerint

opcionális: jégkocka

A barackot és a körtét megmostam, felkockáztam. A dinnyét kimagoztam és a botmixer keverőjébe tettem a többi gyümölcs mellé. Beleöntöttem az almalevet és adtam hozzá kevés mézet. Az egészet alaposan összeturmixoltam és már ittuk is uzsonnára.

Kell a francnak a flinces-flancos smoothie maker.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...