2013. augusztus 18., vasárnap

Egyem a zúzádat


Zúzapörkölt. A nagymamám csak nekem, csak az én kedvemért csinálta. Rajtam kívül nem igen ette senki a családban. Mindig volt a fagyasztójában is egy kis adag, csak nekem, csak az én kedvemért. :-)


A zúzapörkölt


Hozzávalók:

50 kg csirke zúza
1 nagy fej vöröshagyma
1 paradicsom
2 gerezd fokhagyma
olaj
bors

krumpli
petrezselyemzöld

Csináltunk egy szokásos pörkölt alapot: a felaprított vöröshagymát olajon megdinszteltük, sóztuk, majd amikor elkészült, a tűzről lehúztuk és megszórtuk piros paprikával. Rádobtuk a megmosott zúzákat, vizet öntöttünk alá és fedő alatt puhára főztük. Időnként megkevertük, sóztuk, borsoztuk. 

A krumplit megpucoltuk, felkockáztuk és sós vízben megfőztük. 

A petrezselymet megmostam és felaprítottam. Került belőle a zúzapöribe és a főtt krumplira is. 

Házi savanyúsággal ettük.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...