2013. augusztus 14., szerda

Lecsós máj


Volt itthon máj és egy bontott üveg lecsó a tavalyi befőzésből. Ezért lett lecsós máj a vacsora. Logikus. Előkészítettem, megfőztem, dekoráltam. Mire kattant volna a gomb a fényképezőgépen, Rozi leette a felét. Bocs Skacok. :-)



























Hozzávalók:

50 dkg sertés máj (vagy ki melyiket szereti inkább)
1 kisebb fej vöröshagyma
borsikafű
kész házi lecsó (még jobb esetben friss lecsó)
bors

1 fehér paprika
1 paradicsom

krumpli

olívaolaj

Olajat hevítettem a serpenyőben. A megpucolt hagymát vékonyra karikáztam és lesütöttem az olajon. Közben a májat megmostam, megtisztítottam, kb. 2*2-es kockákra vágtam. A hagymára öntöttem a kész házi lecsó levéből, rátettem a májat is és közepes lángon, fedő alatt hagytam megpuhulni.

Megpucoltam és felkockáztam a krumplit. Sós vízben megfőztem. Megmostam és felkockáztam a paprikát és a paradicsomot is.

Amikor a máj megpuhult, hozzáadtam a paprikát és a paradicsomot. Nagyjából 5 perc után ráöntöttem a tavaly eltett lecsót és még 5 percig hagytam az egészet összebarátkozni.

A főtt krumplira borsikafüvet szórtam és olívaolajat csorgattam rá.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...